Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh metodiky kontroly zaměstnanců
Klimeš, Roman ; Krbková, Lenka (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Má diplomová práce bude sloužit jako kontrolní nástroj managementu vzdělávací divize společnosti BooK s.r.o.. Tato kontrola bude spočívat v nastavení nové formy zpětnovazebního, kontrolního mechanismu za pomoci mnou vytvořené, na míru společnosti šité, webové aplikace. Zpětnovazební kontrola bude reflektovat, jak spokojenost klientů dané společnosti s poskytovanými produkty, tak hodnocení zainteresovaných zaměstnanců. Vytvoření této nové formy kontroly bylo vyžádáno přímo managementem společnosti BooK s.r.o. a samotná implementace a užívání bude mít pro společnost přínos primárně z hlediska automatizace kontrolního procesu a faktoru času. Současně s tím bude tato aplikace sloužit jako nástroj k hodnocení míry spokojenosti zákazníků, jejichž názory jsou pro společnost klíčové z důvodu zvyšování úrovně poskytovaných služeb, což má za následek zvýšení konkurenceschopnosti celé společnosti.
Filozofie zvyšování kvality v marketingu
Křivdová, Helena ; Marek, Milan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je „Filozofie zvyšování kvality v marketingu“. Jejím cílem je návrh systému hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti Pekárny a cukrárny Náchod, a.s, dále pak zhodnocení aktuální situace sledování spokojenosti zákazníků ve společnosti, návrhy ke zlepšení tohoto systému a vytvoření nového dotazníku za účelem sledování spokojenosti zákazníků společnosti.
Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu
DUSPIVOVÁ, Jitka
Cílem bakalářské práce bylo provedení marketingového výzkumu u spotřebitele pro výrobní podnik HBSW a.s. Byňov, zabývající se výrobou balené minerální vody. Úkolem bylo zjistit chování konečného spotřebitele při koupi minerálních vod, z důvodu měnících se požadavků spotřebitelů v tomto odvětví. Součástí cíle bylo zjištění prodejnosti vybraných produktů v letní a zimní sezoně a zjištění, které vlivy působí na spotřebitele a jsou rozhodující při výběru a koupi balené vody. V marketingovém výzkumu jsem použila dotazníkovou metodu. Dotazník byl sestaven celkem z 21 otázek týkajících se spotřebního a nákupního chování. Celkem bylo osloveno 170 respondentů v Jihočeském kraji.
Výzkum kvality služeb sportovního centra KK-aerobic
Suchomelová, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Výzkum kvality služeb sportovního centra KK - aerobik Cíle: Cílem této práce je marketingový výzkum současné kvality služeb, posky-tovaných fitness centrem KK - aerobik v Praze 4 Modřanech. Po vyhodno-cení empirických dat, získaných marketingovým průzkumem, metodou Bra-dyho modelu vymezit problematické oblasti a navrhnout opatření ke zvýšení kvality a tím zvýšení spokojenosti zákazníků s nabízenými službami. Metody: V této práci byla použita metoda kvantitativního dotazování pomocí Brady-ho modelu v úpravě pro oblast fitness. Vyhodnocená data jsou uspořádána v excelových tabulkách. Na základě těchto dat jsou zpracovány grafy, z nichž jsou výsledky jasně patrné. Výsledky: Po vyhodnocení všech získaných dat a jejich porovnání jsme stanovili několik nápravných opatření, které by měly přispět ke zvýšení kvality služeb po-skytovaných zkoumaným subjektem. Zvýšení kvality přispěje k vyšší spo-kojenosti klientů a tím i ke zvýšení návštěvnosti a vyšší spokojenosti ma-nagementu. Klíčová slova: Služba, kvalita, kvalita služeb, podnik, marketingový výzkum, dotazník, zákazník, spokojenost zákazníka.
Metody výzkumu v knihovnách - analýza využívaných metod výzkumů v České republice i v zahraničí
Prchalová, Tereza ; Drobíková, Barbora (vedoucí práce) ; Zbiejczuk Suchá, Ladislava (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o metodách výzkumu uživatelské spokojenosti a o metodách a nástrojích k měření kvality a výkonu v knihovnách České republiky a severských zemí. Zejména pak v knihovnických institucích Norska, Švédska a Finska. Teoretická část práce je zaměřena na základní pojmy týkající se výzkumu obecně. Dále jsou zde objasněny konkrétní nástroje a metody k měření kvality a výkonu v prostředí českých a severských knihoven a výzkumné metody uživatelské spokojenosti v knihovnách České republiky. Praktickou část diplomové práce tvoří průzkum v českých knihovnách o využívání různých druhů výzkumných metod.
Vnitřní motivace adolescentů ke sportu
Špidlenová, Kristýna ; Jansa, Petr (vedoucí práce) ; Křiček, Jan (oponent)
1 Abstrakt Název: Vnitřní motivace adolescentů ke sportu Cíle: Zjistit a vzájemně porovnat motivačně emoční procesy u adolescentů pomocí dotazníků. Zaměřit se na chlapce a dívky ve věku 16-18 let, konkrétněji žáky středních škol se sportovním a nesportovním zaměřením. Statisticky zpracovat a následně porovnat naměřené údaje, jak mezi pohlavími, tak i mezi jednotlivými školami. Posléze utřídit výsledky do přehledných grafů a obrázků. Metoda: Odpovědi žáků analyzovat za použití dotazníků. Výběr škol byl proveden metodou náhodnou na středních školách v Liberci a v Praze. Výsledky: Vnitřní motivaci neovlivňuje sklon ke sportování. Sportovci nevykazují lepší celkové výsledky, v některých vlastnostech se ovšem od nesportovců liší. Klíčová slova: Motivace, motiv, výkonová motivace, emoce, adolescent
Metody výzkumu v knihovnách - analýza využívaných metod výzkumů v České republice i v zahraničí
Prchalová, Tereza ; Drobíková, Barbora (vedoucí práce) ; Zbiejczuk Suchá, Ladislava (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o metodách výzkumu uživatelské spokojenosti a o metodách a nástrojích k měření kvality a výkonu v knihovnách České republiky a severských zemí. Zejména pak v knihovnických institucích Norska, Švédska a Finska. Teoretická část práce je zaměřena na základní pojmy týkající se výzkumu obecně. Dále jsou zde objasněny konkrétní nástroje a metody k měření kvality a výkonu v prostředí českých a severských knihoven a výzkumné metody uživatelské spokojenosti v knihovnách České republiky. Praktickou část diplomové práce tvoří průzkum v českých knihovnách o využívání různých druhů výzkumných metod.
Hodnoceni spokojenosti zakazniku v CELEBRITY BOXING PLACE
Stehno, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Hodnocení spokojenosti zákazníků v CELEBRITY BOXING PLACE Cíle: Cílem práce je získat přehled o spektru klientů, vyzjistit nedostatky ve fungování boxerny a v nabízených službách za účelem zlepšení těchto skutečností a rozšíření základny stálých a spokojených klientů. Metody: První metodou bude dotazování formou dotazníku pro současné klienty navštěvující boxernu. Dále proběhne dotazování bývalých klientů formou emailů. Tyto informace budou následně zpracovány, vyhodnoceny a na jejich základně budou navrhnuta doporučení týkající se změn v CELEBRITY BOXING PLACE. Výsledky: Základna věrných klientů je v boxerně veliká a pořád roste, díky kvalitě tréninků, profesionálnímu přístupu a atmosféře. Jsou zde však mezery ve službách a vybavení. Klíčová slova: boxing, bojový sport, spokojenost, dotazník, kvalita služeb
Vnitřní motivace adolescentů ke sportu
Špidlenová, Kristýna ; Jansa, Petr (vedoucí práce) ; Novotná, Viléma (oponent)
Název: Vnitřní motivace adolescentů ke sportu Cíle:Zjistit a vzájemně porovnat motivační faktory u adolescentů pomocí dotazníku. Zaměřit se na chlapce a dívky ve věku 16-18 let, konkrétně studenty středních škol. Statisticky zpracovat a následně porovnat naměřené údaje, jak mezi pohlavími, tak i mezi jednotlivými školami. Metoda:Ke zjišťování údajů byl použit dotazník "Vnitřní motivace", který sledoval celkem šest faktorů jako pozitivní motivaci k výkonnosti, cílevědomosti, spolehlivosti, a negativní pohodlnosti, roztěkanosti a vyhýbání se riziku. Výběr škol byl proveden na středních školách v Liberci a v Praze. Výsledky:Dotazník na vnitřní motivaci vykazuje dobrou reliabilitu. Studenti v Praze nemají lepší celkové výsledky, než v Liberci, ale v některých faktorech se oproti Liberci mírně liší. Klíčová slova:Výkon, sport, motivace, studenti, dotazník. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Výzkum kvality služeb sportovního centra KK-aerobic
Suchomelová, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Výzkum kvality služeb sportovního centra KK - aerobik Cíle: Cílem této práce je marketingový výzkum současné kvality služeb, posky-tovaných fitness centrem KK - aerobik v Praze 4 Modřanech. Po vyhodno-cení empirických dat, získaných marketingovým průzkumem, metodou Bra-dyho modelu vymezit problematické oblasti a navrhnout opatření ke zvýšení kvality a tím zvýšení spokojenosti zákazníků s nabízenými službami. Metody: V této práci byla použita metoda kvantitativního dotazování pomocí Brady-ho modelu v úpravě pro oblast fitness. Vyhodnocená data jsou uspořádána v excelových tabulkách. Na základě těchto dat jsou zpracovány grafy, z nichž jsou výsledky jasně patrné. Výsledky: Po vyhodnocení všech získaných dat a jejich porovnání jsme stanovili několik nápravných opatření, které by měly přispět ke zvýšení kvality služeb po-skytovaných zkoumaným subjektem. Zvýšení kvality přispěje k vyšší spo-kojenosti klientů a tím i ke zvýšení návštěvnosti a vyšší spokojenosti ma-nagementu. Klíčová slova: Služba, kvalita, kvalita služeb, podnik, marketingový výzkum, dotazník, zákazník, spokojenost zákazníka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.